Just nu sitter jag och vaktar upp på Gamla Flickskolan i Södertälje. Här uppe visar Södertälje Konstnärskrets ”Kretsen” utställningen Återbruk.
Spännande att se hur gammalt förvandlas till någonting nytt.
Utställningen pågår t.o.m. den 13 november.
Temautställning Återbruk med Södertälje Konstnärskrets medlemmar
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

