Idag är det första söndagskursen heldag här i min ateljé i Märsta. det blir roligt att se hur det fungerar. Har inhandlat påskliljor som vi ska använda som inspiration.
Söndagskurs akvarell.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

