Det blev en fin vecka vecka med vackra akvareller och aprilväder. Längtar efter vårvärmen. Har hört att det blommar i kungsträdgården. När jag hinner kommer jag att lägga ut veckans akvareller på bloggen.
Vackra akvareller
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

