Nu är jag stolt ägare av cykelhjälm och cykelpump. Inga ursäkter för att inte börja träna. Det blir riktigt roligt att börja cykla runt här i Märsta med omnejd. Det var längesedan.
Cykelpump och hjälm
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

