Dags att åka till galleriet! Känns tråkigt att denna tvåveckorsperiod börjar ta slut. Men efter mig kommer Birgitta så det blir inte tomt på galleriet.
Jag vill ha en solig helg…
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

