Tror min blogg blev lite smittad av mitt förkylningsvirus. Den var helt borta ett tag…men nu är den pigg igen! Hoppas jag! Själv är jag förkyld så det är tur att det inte är någon tisdagskurs denna vecka.
Bloggen fick virus :-)
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

