Vacker start på söndagen. Solen är på väg upp och speglar sig i fönsterrutor. Det blir en fin biltur till akvarellkursen i Södertälje. Vi ska måla tulpaner idag.
Akvarellkurs kl.10-16 i Södertälje.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.



Det blev en riktigt fin målardag idag. Fantasifulla tulpaner med färg. Lägger ut en akvarell från vår yngsta deltager så fort jag hinner.