Idag var det sista lektionerna på Nyckelskolan i Södertälje. Det har varit så roligt att få undervisa niondeklassarna i bild. Det har även varit varit väldigt intressant att se ett ungt måleri.
Nyckelskolan Södertälje
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

