Många trevliga besök på galleriet. Visade hur jag planerar och målar akvarell. Nu är det kväll och himlen sådär fantastisk igen. Jag är lika förundrad varje gång över alla färgskiftningar. Fotograferar himlen och ser sen att jag redan har en nästan ”likadan” himmel i arkivet.
Tisdag – visning av akvarell
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.


