Lättklädda sommarflanerare skymtar förbi… själv är jag mitt uppe i fortsatt städning. Här inne i ateljén är det kallt.Hittar udda saker när jag städar. Nästa vecka någon gång kommer jag att ha ett 10-kronors bord med lite blandat.
Städningen fortsätter på ateljén i Södertälje – Rensar o rear!
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

