Nu gäller det! Håller Rösten? Har varit tyst sen i torsdags…nästan hela tiden. Hoppas rösten har kommit tillbaka! Längtar efter att få prata!!!
Nu ska jag ut och inhandla tulpaner till veckans måleri.
Godmorgon! Vilken underbar morgon!
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.


