Vart tog denna dagen vägen. Har varit i farten utan paus. Det är mycket som händer. Ja, jätteroliga saker är på gång. Någonting som är bra för oss alla som är kreativa.
Kreativ måndag?
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

