Hej alla ni som ska delta på utställningen v.44 på Galleri Hagström. Nästa vecka – torsdag – kommer Birgitta till Öfre Ateljén efter kl. 5 för ett utställarmöte.
Utställningsmöte Galleri Hagström.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

