Svininfluensasprutan tagen.

Nu är det gjort! Var tveksam, men valde att ta sprutan. Nu väntar jag på att det ska kännas. Det kändes inte alls att ta den men nu gör det ont i armen. Vissa får ju en liten släng av sjukdomskänslan… hoppas jag håller mig uppe. Det är ju full fart på kurserna imorgon.

Om Gunvor Kuha

Gunvor Kuha - Bildkonstnär Konstnärlig verksamhet start 1997 - Ateljé/Galleri och konstkurser. Nykvarn, Södertälje, Stockholm och sedan 2013 i Tolvsbo Kvarn Söderbärke Dalarna.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.