Idag var det dax för den första akvarellkurser i Stockhholm. Närmare bestämt vid Mosebacke Torg. Känns bra att få åka dit en gång i veckan hela denna vårtermin. Det som gjorde det ännu trevligare var att det var sju mycket akvarellintresserade i gruppen. En fin dag!
Akvarellkurs i Stockholm
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

