Vissa dagar är extra fina. Idag var det en sådan dag då jag och mitt barnbarn Rut fick egentid. En treårings kommentarer och syn på omvärlden är värd att lyssna på.
En underbar dag i Märsta!
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

