Idag har jag tagit mig en målardag. Struntat i alla måsten och bara lekmålat. Det är då det händer nytt. Imorgon ska jag besöka Galleri Hagström. Madeleine är en av flera som ställer ut. Det blir roligt att se.
Akvarelldag
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

