Nu är det dags för städning och renovering av min ateljé i Kvarnen.
Vi har fått bergvärme i Kvarnen så det är varmt och skönt att gå här och städa och fundera ut vad som ska göras.
Dags för städdagar i min ateljé i Kvarnen. / Gunvor
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha, Tolvsbo Kvarn. Bokmärk permalänken.


