Nu är det gjort! Var tveksam, men valde att ta sprutan. Nu väntar jag på att det ska kännas. Det kändes inte alls att ta den men nu gör det ont i armen. Vissa får ju en liten släng av sjukdomskänslan… hoppas jag håller mig uppe. Det är ju full fart på kurserna imorgon.
Svininfluensasprutan tagen.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

