Det blev en trevlig avslutning på en fin dag. Jag och Agneta tog en stunds paus Gamla Stan på det lilla Café Kaffekoppen. En kopp te och en riktigt god smörgås med kalkon och starksöt senap.Kafét är väl värt ett besök.Kaffekoppen i Gamla Stan
Kaffekoppen i Gamla Stan
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

