Idag blev det en trevlig åktur till Fagersta. På hemvägen åkte vi genom Ängelsberg. Ett, i mitt tycke, sagolikt litet samhälle som är utsedd till världsarv 2003. Konstutställning utomhus i parken, många vackra hus som dett lilla slott.
Ängelsberg
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

