Tänk så fort vårens har gått.
Jag förstår inte riktigt vad som hänt.
Idag var det sista dagen för vårens akvarellkurser.
Vi målade vatten i glasvas.
Jag hade plockat en blomsterbukett
vårblommor som de som han målade.
Avslutning för vårens akvarellkurser!
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

