En lugn söndag – gunvor

Söndagen har varit sval och skön. Vinden har fläktat i gardinerna.
Utanför gömmer sig den skadade skatan bland riset. Hoppas den klarar sig.
Själv tar jag det riktigt lugnt nu. Enligt läkaren blev mitt ben så skadat av borrelian förra sommaren så jag får dras med ett överkänsligt ben som inte tycker om värme. Tålamod…tålamod. Klackskorna får vänta.

Om Gunvor Kuha

Gunvor Kuha - Bildkonstnär Konstnärlig verksamhet start 1997 - Ateljé/Galleri och konstkurser. Nykvarn, Södertälje, Stockholm och sedan 2013 i Tolvsbo Kvarn Söderbärke Dalarna.
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.