Tittade ut på morgonen och såg då den skadade skatan smyga sig ner till dammen och dricka lite. Sen snabbt in bland riset igen. Det ser ut som den har en skadad vinge. Det går ju inte att fånga den så ingenting kan jag göra.
Svartvitt
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

