Idag har jag varit på Scania och och hålli en akvarellworkshop. Det var tolv akvarellsugna som anmält sig tjll kursen. Full fart med många glada skratt.
Akvarellkurs Scania Södertälje
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

