Jag tycker det är så skönt att få ta tåget till Södra Station och promenera upp till Mosebacke. Titta på människor, blommorna som börjat blomma längst gången upp och lyssna på fåglarna som skriker ut att ”nu är det vår”.
Stockholmsbesök idag
Det här inlägget postades i Gunvor Kuha Bildkonstnär och har märkts med etiketterna Gunvor Kuha. Bokmärk permalänken.

